Služby

Nemá smysl mrhat drahocenným časem a vypisovat tu dlouhé romány. Takže jednoduše. Navrhnu (případně upravím) vám logo tak, aby kromě splnění estetických kriterií vypovídalo o vašem oboru činnosti a vaší úrovni, kam chcete být zařazován. Musí oslovovat především skupinu potenciálních zákazníků, o které se chcete ucházet. Logo musí být jednoduché, jasné, srozumitelné, nezaměnitelné a prakticky použitelné. Mělo by vytvářet co nejlepší dojem o vás a vašich aktivitách

Další možnosti:

Vše ostatní na logo (logotyp) navazuje. Každý detail vaší prezentace vůči okolí dává okolí podnět, kam vás zařadí. Firemní identita (corporate identity) závažně přispívá k vašemu úspěchu a ten můžete mít, jen "jste-li pochopen" vaší cílovou skupinou.

Častějším případem, než tvorba corporate identity na zelené louce je úprava stávajících grafických prvků. Navázat na to pozitivní a vytvořit nové, elgantní, jak se dnes s oblibou říká "fresh". Nenechte si vnutit násilnou změnu za každou cenu. Evoluce nebo revoluce, to je však v každém případě individuální rozhodování.

Nová rubrika

16.01.2013 09:07
Pojďme si dát příklad. Představte si, že jste řezník. Co budete chtít svým zákazníkům sdělit? Jak...