Návrh designu

Ať už se jedná o konzultaci, jednotlivou zakázku, či navržení celkového stylu, vždy přistupuji ke každému zadání individuálně. Grafika má sloužit uživateli, nikdy by to nemělo být naopak. Reklama nesmí být, na rozdíl od výtvarného umění, exhibicí autora, naopak, jako užitné umění má sloužit původnímu záměru. Takže, uvidíte-li v TV "blbou" reklamu na prací prášek, tím, že vás nepobavila ještě nemusí být špatná. Vznikla proto, aby si zákazník zboží zakoupil a přijal informaci, kterou mu chtěl obchodník sdělit.

Na začátku spolupráce je dobré pobavit se o představách zákazníka, probrat záměr a očekávání... Následně během krátké doby předložím několik grafických návrhů, z nichž je pak vhodné ten nejperspektivnější "dotáhnout a učesat". Nová vizuální komunikace musí být výsledkem konsenzu obou zůčastněných stran a zákazník by se s ní měl sžít. I opačný případ, kdy tvůrce 100% ustoupí a podřídí se konkrétnímu požadavku zadavatele nebývá šťastným řešením.

Nová rubrika

16.01.2013 09:07
Pojďme si dát příklad. Představte si, že jste řezník. Co budete chtít svým zákazníkům sdělit? Jak...

Webdesign